ZAWIADOMIENIE
Zarząd Myszkowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Myszkowie działając na podstawie § 31 ust. 1 i § 28 ust. 2 Statutu, zwołuje Walne Zgromadzenie Spółdzielni w 3 częściach, w następujących terminach:
I część Walnego Zgromadzenia - 09.06.2025 r. godz. 16.00
II część Walnego Zgromadzenia - 10.06.2025 r. godz. 16.00
III część Walnego Zgromadzenia - 11.06.2025 r. godz. 16.00
Na dzień 18.06.2025 r. Zarząd Spółdzielni zwołuje Kolegium w składzie: przewodniczący obrad i sekretarze poszczególnych części Walnego Zgromadzenia.
W dniu 09.06.2025 r. o godz. 16.00 odbędzie się I część Walnego Zgromadzenia dla członków zamieszkałych w budynkach:
ul. Spółdzielcza: 1, 3, 5, 4, 4A, 6, 6A;
ul. E. Kwiatkowskiego: 7, 9;
ul. Strażacka: 35;
ul. PCK 1;
ul. Kościuszki: 28A, 68/70;
ul. Sikorskiego: 45, 12, 12A, 14A;
ul. Sucharskiego: 52, 54, 56, 58, 60, 62, 64, 66, 68, 74, 76, 82, 84, 86, 78, 80;
ul. Sikorskiego: 55A, 55B, 55C, 59.
W dniu 10.06.2025 r. o godz. 16.00 odbędzie się II część Walnego Zgromadzenia dla członków zamieszkałych w budynkach:
ul.11-go Listopada: 1, 3, 5, 9, 11, 13, 8, 10, 12, 14, 20, 22, 24;
ul. Wyszyńskiego: 6, 8, 12, 16, 18;
ul.1-go Maja 47.
W dniu 11.06.2025 r. o godz. 16.00 odbędzie się III część Walnego Zgromadzenia dla członków zamieszkałych w budynkach:
ul. Wyszyńskiego: 13, 15, 15A;
ul.11-go Listopada: 30, 30A, 32, 32A, 32B, 34;
ul. Sikorskiego: 18, 20, 22, 49A, 49B, 51A, 51B, 51C;
ul. Sucharskiego 40.
Wszystkie części Walnego Zgromadzenia oraz posiedzenie Kolegium rozpoczną się o godz. 1600.
Miejscem wszystkich części Walnego Zgromadzenia oraz posiedzenia Kolegium, będzie świetlica
w biurze Spółdzielni przy ul. 11 - go Listopada 7.
PORZĄDEK OBRAD
1. Otwarcie obrad i wybór Prezydium Zebrania.
2. Odczytanie listy pełnomocnictw.
3. Przyjęcie porządku obrad Walnego Zgromadzenia.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniego Walnego Zgromadzenia odbytego w dniach od 03.06.2024 r. do 05.06.2024 r.
5. Podjęcie uchwały w sprawie określenia ilości członków Komisji mandatowo – skrutacyjnej.
6. Wybór Komisji: mandatowo – skrutacyjnej i wnioskowej
7. Odczytanie protokółu Komisji mandatowo – skrutacyjnej w sprawie prawidłowości zwołania Walnego Zgromadzenia.
8. Przekazanie Komisji mandatowo-skrutacyjnej listy kandydatów na członków Rady Nadzorczej.
9. Odczytanie przez Komisję mandatowo-skrutacyjną listy kandydatów na członków Rady Nadzorczej.
10. Sprawozdanie Rady Nadzorczej z działalności za 2024 r. - dyskusja nad sprawozdaniem.
11. Przeprowadzenie wyborów do Rady Nadzorczej Myszkowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej.
12. Sprawozdanie Zarządu z działalności Spółdzielni za 2024 r. - dyskusja nad sprawozdaniem.
13. Omówienie sposobu realizacji wniosków, wynikających z protokółu przeprowadzonej Lustracji działalności Spółdzielni przez ZRSM RP w Warszawie w 2022 r.
14. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej za 2024 r. w przedmiocie oceny działalności finansowej Spółdzielni.
15. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2024 r.
16. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności za 2024 r.
17. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania Zarządu z działalności Spółdzielni za 2024 r.
18. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium za 2024 r. dla:
a) Prezesa Zarządu - Elżbiety Matysiewicz
b) Z - cy Prezesa ds. GZM - Ewy Danek
19. Podjęcie uchwały w sprawie rozliczenia zysku bilansowego za 2024 r.
20. Podjęcie uchwał w sprawie zbycia nieruchomości użytkowanych przez Spółdzielnię.
21. Odczytanie protokółu Komisji mandatowo-skrutacyjnej, w sprawie wyborów członków Rady Nadzorczej i ich zastępców.
22. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet dla członków Rady Nadzorczej oraz Komisji Rady.
23. Odczytanie protokółu Komisji wnioskowej.
24. Podjęcie uchwały w sprawie zobowiązania Zarządu Spółdzielni do wykonania wniosków i uchwał przyjętych na Walnym Zgromadzeniu.
25. Zakończenie obrad.
-------------------------------------------------------
Na 14 dni przed terminem pierwszej części Walnego Zgromadzenia, każdy członek Spółdzielni będzie miał prawo do zapoznania się ze sprawozdaniami i projektami uchwał, które będą przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia oraz z protokółem Kolegium Walnego Zgromadzenia odbytego w 2024 r.
Wyżej wymienione dokumenty wyłożone będą w siedzibie Spółdzielni przy ul. 11-go listopada 7, pokój nr 2 lub sekretariacie Spółdzielni.
W związku z wyborami do Rady Nadzorczej, które będą dokonane na Walnym Zgromadzeniu, każdy członek ma możliwość zgłaszania kandydatów na członków Rady Nadzorczej.
Zgłaszanie kandydatów na członków Rady Nadzorczej należy dokonywać pisemnie z podaniem:
imienia i nazwiska kandydata oraz miejsca jego zamieszkania;
imienia i nazwiska osoby zgłaszającej;
z załączonym pisemnym oświadczeniem kandydata wyrażającego zgodę na kandydowanie.
Kandydat na członka Rady Nadzorczej wraz z oświadczeniem wyrażającym zgodę na kandydowanie, winien dołączyć pisemną informację dotyczącą:
- zatrudnienia w Spółdzielni;
- prowadzenia działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni;
- pozostawania w sporze sądowym ze Spółdzielnią;
- zalegania z wnoszeniem opłat eksploatacyjnych;
- liczby kadencji pełnionych ostatnio w Radzie Nadzorczej Spółdzielni;
Zgłoszenia kandydatów do Rady Nadzorczej należy składać do sekretariatu Spółdzielni przy ul. 11 - go Listopada 7, w terminie do 23.05.2025 r.
Zawiadomienie o Walnym Zgromadzeniu dotyczy wyłącznie członków Myszkowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Myszkowie.
Zarząd
Myszkowskiej
Spółdzielni Mieszkaniowej